Clientenservicepunt vanaf 24 maart live

Clientenservicepunt vanaf 24 maart live

Met het clientservicepunt light doet GGZ WNB een handreiking naar onze cliënten om hen te ondersteunen om aan de slag te gaan met het cliëntenportaal MijnGGZWNB en hun een snelle toegang te bieden tot ervaringsdeskundige hulp. 

Het betreft een telefonische bereikbaarheid voor zowel cliënten op de wachtlijst bij GGZWNB als voor cliënten reeds in zorg bij GGZ WNB, zowel ambulant als klinisch. Het clientservicepunt light wordt telefonisch bemand door ervaringsdeskundigen van GGZ WNB.

Vanaf dinsdag 24 maart kan er iedere werkdag van 9.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 15.00 uur gebeld worden naar het nummer 0164-287111 en zullen de ervaringsdeskundige collega’s bereikbaar zijn om de cliënten te woord te staan. De ervaringsdeskundigen proberen op afstand de cliënten telefonisch te helpen op basis van hun eigen kennis van het cliëntenportaal. Daarnaast kunnen zij de cliënten een luisterend oor bieden en hen daar waar mogelijk wat tips geven om deze periode door te komen.