Contactmogelijkheden voor cliënten en niet-cliënten

Contactmogelijkheden voor cliënten en niet-cliënten

Bereikbaarheid voor cliënten
Ben je cliënt in zorg bij GGZ WNB en heb je een vraag over de maatregelen die wij hebben genomen rondom corona en je behandeling? We helpen je graag verder. Je behandelaar staat nog steeds voor je klaar! We zijn op verschillende manieren te bereiken. Via ons cliëntenportaal MijnGGZWNB of via telefoon. Vanwege drukte kan het zijn dat onze telefonische bereikbaarheid even wat minder is. Vragen die worden gesteld in het cliëntenportaal worden ook zo snel mogelijk beantwoord.

MIND en het Rode Kruis 
Ben je geen cliënt bij GGZ WNB, maar sta je bijvoorbeeld op de wachtlijst, ben je familie/naaste of heb je een andere vraag? De collega’s van MIND Korrelatie helpen je graag en zijn elke dag tussen 9.00 en 18.00 bereikbaar voor hulp en advies. Kijk op www.mindkorrelatie.nl of bel 0900-1450. Ook het Rode Kruis is bereikbaar voor hulp en advies. De hulplijn is te bereiken via telefoonnummer 070 - 445 5888. Zo sta je er niet alleen voor.